بازتاب نیوز

تلویزیون ۱ انتشار نامش را در میان بدهکاران شرکت برشنا «تأسف‌آور» خواند

٢٥ جوزا ١٣٩٨ روزنامه اطلاعات روز

روزنامه اطلاعات روز - مردم سالاری را پدید می آورد

اطلاعات روز: تلویزیون خصوصی یک، در واکنش به انتشار نامش در میان نهادها و افرادی که از شرکت برق‌رسانی افغانستان (برشنا) بدهکارند، گفته که بنا بر یک مسأله‌ی حل‌نشده میان شرکت برشنا و این نهاد، انتشار نامش در میان بدهکاران «تأسف‌آور» است.

هیأت اداری این شبکه‌ی تلویزیونی گفته: «تلویزیون یک متاسف است که بدون اطلاع

قبلی، از طریق رسانه‌های اجتماعی آگاهی یافته است که گویا به‌دلیل «مقروضیت»، برق آن

از سوی شرکت برشنا قطع شده‌ است. تلویزیون یک پیش از این در نامه‌ای به ریاست برشنا

از دوچندشدن ناگهانی صرفیه‌ی برق در دوره‌های پنج و ششم سال گذشته‌ی خورشیدی شکایت

کرده و از این شرکت خواسته بود که یک بررسی دقیق ساحوی و فنی انجام دهد؛ درحالی‌که

شرکت برشنا کاملا در جریان است و موضوع زیر بررسی هیأت فنی این شرکت قرار دارد، نام

تلویزیون در میان بده‌کاران صرفیه‌ی برق نشر شده ‌است.»

هیأت اداری تلویزیون یک گفته که این مسأله هنوز حل نشده است.

مسئولان تلویزیون یک همچنین گفته که در مورد مبلغ اعلان شده نیز ملاحظه دارد

و از سویی هم شرکت برشنا در پیوند به دوچندشدن ناگهانی صرفیه‌‌ی دوره‌ای برق پاسخ قانع‌کننده‌ای

ارایه نکرده است.

شرکت برق‌رسانی افغانستان (برشنا) بعد از ظهر امروز (شنبه،

۲۵ جوزا) اعلام کرد که برق تلویزیون خصوصی «یک» را قطع کرده است. اما ساعاتی پس از

انتشار، اعلامیه را از صفحه‌ی رسمی فیسبوکش برداشت.

نوشته تلویزیون ۱ انتشار نامش را در میان بدهکاران شرکت برشنا «تأسف‌آور» خواند اولین بار در روزنامه اطلاعات روز پدیدار شد.

لینک اصلی: https://www.etilaatroz.com/78786/tv-denied-the-charge-of-breshna-company-1/

بازکردن لینک اصلی

بیشتر بخوانید از روزنامه اطلاعات روز

آخرین خبر ها:

Loading